Testimonial

 “Laman Usahawan ini banyak membantu saya dari segi hala tuju untuk memulakan perniagaan. Selain daripada itu, ruangan ini banyak memotivasikan diri saya dengan kisah-kisah usahawan yang berjaya. Teruskan usaha anda. Kami menyokong dari belakang” – Kasim Ismail (Usahawan Perabot Jati)

 

 

“Selepas Tamat pengajian di Institut Kemahiran MARA, saya tiada hala tuju. Sehingga saja terjumpa laman ini di internet, barulah saya sedar betapa luas peluang saya untuk berjaya dalam bidang Keusahawanan” – Khairul ( Bekas Pelajar IKM Sg Petani )

 

 

” Latihan yang disediakan sangat menarik dan harga yang ditawarkan sangat berpatutan. Pelbagai input saya perolehi ketika program pembangunan usahawan ini dijalankan oleh “The Entrepreneur Creator”. Semoga maju jaya!”  – Nur Syazana (Bekas Pelajar KKTM Masjid Tanah)

 

 

 

“Laman ini sangat bermanfaat dan telah mencipta ramai usahawan termasuk saya. Remaja diluar sana harus mengambil peluang ini bagi meningkatkan lagi taraf hidup seterusnya menyumbang kearah Malaysia Maju 2020” – Aaron Danish (Usahawan Bioteknologi)

Leave a comment